Cookies Policy

The website of the University of Cádiz uses its own and third-party cookies to carry out analysis of use and measurement of traffic, as well as to allow the correct functioning in social networks, and in this way to improve your browsing experience.

If you want to configure cookies, press the button Customize Cookies. You can also access the cookie settings at any time from the corresponding link in the footer.

For more information about cookies you can consult the Cookies policy from the website of the University of Cádiz.

Cookies customization

The website of the University of Cádiz uses its own and third-party cookies to carry out analysis of use and measurement of traffic, as well as to allow the correct functioning in social networks, and in this way to improve your browsing experience.

For more information about cookies you can consult the Cookies policy from the website of the University of Cádiz. You can also access the cookie settings at any time from the corresponding link in the footer.

You can configure the website cookies according to their purpose:

  • Statistical analysis

    Third-party cookies (Google Analytics) are used on this site that allow the number of users to be quantified anonymously (personal data will never be obtained to identify the user) and thus be able to analyze the use made by users of our service, in order to improve the browsing experience and offer our content optimally.

  • Social networks

    Third-party cookies are used on this website that allow the proper functioning of some social networks (mainly YouTube and Twitter) without using any personal data of the user.

UniversidaddeCádiz
Dirección General de Comunicación Estratégica

THE CONVERSATION

El impacto social de nuestras investigaciones está cobrando una relevancia creciente, como se evidenció en la última convocatoria de sexenios, en la que su baremación suponía el 10% de la evaluación.
Con el objetivo de incrementar la visibilidad y difusión de la investigación realizada en la Universidad de Cádiz y potenciar su impacto en la sociedad, la Dirección General de Comunicación Estratégica pone a disposición de la comunidad universitaria los servicios de la plataforma internacional ‘The Conversation’.

A partir del 1 de octubre de 2024, los y las  investigadores podrán acceder a la plataforma para compartir, a través de artículos de análisis y divulgación, los resultados de sus investigaciones. The Conversation cuenta con su propio equipo de editores y distribuye contenido a más de 600 medios de comunicación, que replican los trabajos más destacados.

 

Os compartimos las formación impartida en Algeciras en la que se explica el funcionamiento de la plataforma: